بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940310815
نویسنده : وحید خاک شهرستانی
عنوان پایان نامه : سنجش تاثیر استفاده از رسانه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کار و نقش تعدیل کنندگی مهارتهای اجتماعی و شدت فروش (مورد مطالعه شرکت دخانیات:JTI پارس)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - بازرگاني بين المللي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :نرگس دل افروز, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : توانایی شرکت ها برای ایجاد و حفظ رضایت مشتری، شاخص کلیدی است که می تواند شدت موفقیت کسب و کار را تعیین کند.برای دستیابی موثر به این وظیفه ، شرکت ها باید به دقت نیازها و خواسته‌های مشتریان را درک و کشف می کنند و و قادر به تطبیق محصولات / خدمات در حد یا فراتر از انتظارات مشتریان باشند. رسانه اجتماعی تاثیر گسترده ای در تمام حوزه های عملکرد کسب و کار مانند: امور مالی، عملیاتی، عملکرد شرکت‌های بزرگ دارد. از این رو پژوهش حاضر با هدف سنجش تاثیر استفاده از رسانه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کار و نقش تعدیل کنندگی مهارتهای اجتماعی و شدت فروش و به صورت مورد مطالعه در شرکت دخانیات:JTI پارس مورد مطالعه قرار گرفته است. در زمره پژوهشی توصیفی و کاربردی به شمار می‌رود و با توجه به بهره گیری از پرسشنامه « چاروئن و ساساتانون (2017)» لذا از تحقیق پیمایشی در این پژوهش استفاده گردیده‌است. جامعه آماری این تحقیق عبارت از کلیه مدیران و خبرگان شرکت JTI مستقر در مجتمع دخانیات گیلان می باشد که به طور میانگین تعداد 5 پرسشنامه به صورت اختصاصی در میان متخصصان هر برند(42 برند) به روش غیر‌احتمالی در دسترس توزیع گردید و کلیه 210 پرسشنامه جمع آوری شده، مورد مطالعه قرار گرفت. یافته های تحقیق نشان داده است که استفاده از رسانه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کار تاثیر مثبت و معنی داری دارد اما نقش تعدیل کنندگی مهارتهای اجتماعی و شدت فروش در این رابطه مورد تایید قرار نگرفته است.
كلمات كليدي : رسانه های اجتماعی ، عملکرد کسب و کار ، مهارتهای اجتماعی ، شدت فروش
تاريخ دفاع : 1396-11-9