بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940032165
نویسنده : محبوبه چيراني
عنوان پایان نامه : تاثیر رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کننده و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: مشتریان اینترنت پرسرعت آشنای اول استان گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مدیریت بازرگانی-مدیریت بازاریابی
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :مهدی همایون فر, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده در دنیای رقابتی امروزی، داشتن مزیت رقابتی امری کلیدی برای هر شرکتی است. یکی از مهمترین و غیرقابل تقلیدترین دارایی های هر شرکتی، ارزش ویژه نام و نشان تجاری آن است. هدف از این پژوهش سنجش تاثیر رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کننده و ارزش ویژه برند طبق مدل مفهومی گودی و همکاران 2016 می باشد. اجرای این ایده مطالعاتی با تاکید بر سنجش تاثیر رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کننده و ارزش ویژه برند طبق مدل گودی و همکاران که برای نخستین بار بر مشتریان اینترنت همراه اول عملیاتی می شود، از جنبه های جدید و نوآورانه این پایان نامه تحصیلی می باشد. تحقیق حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش یک تحقیق پیمایشی- همبستگی است. جهت گردآوری اطلاعات در این پژوهش از نتایج و مطالب تحقیقات کتابخانه ای و اینترنتی (شامل پایان نامه ها، مقالات، طرح های پژوهشی کنفرانس ها و...) و نیز جهت جمع آوری داده ها از مطالعات میدانی به کمک پرسشنامه طراحی شده به عنوان ابزار اصلی استفاده خواهد شد ابزار گردآوری تحقیق حاضر پرسشنامه است که در بر دارنده 30 سوال می باشد. که بر گرفته از پرسشنامه گودی و همکاران در سال 2016 است. در این پژوهش در بخش استنباطی با استفاده از روش معادلات ساختاری ، به کمک نرم افزار Smart-PLS استفاده می شود. تمامی فرضیه های تحقیق حاضر مورد تایید قرار گرفتند. نتایج حاکی از این است که رسانه های اجتماعی به واسطه ارزش ویژه برند تاثیرمثبت و معناداری بر رفتار مصرف کننده دارد. کلیدواژه ها: رفتارمصرف کننده، رسانه های اجتماعی، ارزش ویژه برند
كلمات كليدي : کلیدواژه ها: رفتارمصرف کننده، رسانه های اجتماعی، ارزش ویژه برند
تاريخ دفاع : 1396-06-19