بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940083625
نویسنده : فرزين فرحبد
عنوان پایان نامه : تبیین وفاداری به برند مشتریان بیمه ایران در شهر رشت با تاکید بر دلبستگی مشتری با برند
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - مديريت تحول
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :فرزین فرحبد, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : وفاداري مشتريان به نام تجاري، مي تواند باعث افزايش سهم بازار شركت شود و سهم بازار، رابطه نزديكي با ميزان بازگشت سرمايه و سودآوري شركت دارد. وفاداري مشتريان به نام تجاري، باعث تبليغات دهان به دهان مثبت، ايجاد موانع اساسي براي ورود رقبا، توانمند ساختن شركت در مقابله با تهديدات رقابتي، ايجاد فروش و درآمد بيشتر و كاهش توجه مشتريان به تلاشهاي بازاريابي رقبا مي شود. هدف از انجام این تحقیق تبیین وفاداری به برند مشتریان بیمه ایران در شهر رشت با تاکید بر دلبستگی مشتری با برند می باشد. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش مورد استفاده در پژوهش، توصیف است. جامعه آماری آن، کلیه مشتریان شرکت های بیمه ایران شهر رشت می باشد که با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه 337 نفر از مشتریان را در بر می گرفت. با استفاده از روش تحلیل عاملی در نرم افزارSPSS ، اعتبار مدل مورد تأیید قرار گرفته و ارتباط متغیرهای این تحقیق نیز تأیید شده است. یافته های این پژوهش نشان می دهدکه بین تمامی فرضیه ها رابطه مثبت و مستقیمی وجود دارد.
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: وفاداری به برند ، بیمه ایران ، تبلیغات ، وفاداری، دلبستگی مشتریان
تاريخ دفاع : 1396-6-30