بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 930321207
نویسنده : نينا زماني پور
عنوان پایان نامه : رابطه بین گرایش به استفاده از سرویس‌های کاربردی موبایل و رضایت مشتری در صنعت بیمه استان گیلان
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - مديريت بيمه
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :نرگس دل افروز, ,
استاد مشاور (عضو هیات علمی مرکز) : محسن واعظ قاسمی, ,
چكيده : چکیده : این پژوهش باهدف بررسی رابطه بین رضایت مشتری با سودمندی ادراک‌شده و سهولت استفاده ادراک‌شده و لذت ادراک‌شده سازگاری با قصد استفاده از سرویس‌های کاربردی موبایلی بیمه و درنهایت با رضایت مشتریان در بین بیمه‌گذاران بیمه ایران استان گیلان انجام گرفت. بدین منظور از روش پژوهش همبستگی استفاده‌شده است. جامعه آماری این مطالعه بیمه‌گذاران بیمه ایران بودند، که 384 نفر از آن‌ها با استفاده از فرمول جامعه نامحدود (فرمول کوکران ) به‌عنوان نمونه آماری انتخاب شدند و داده‌های موردنیاز با استفاده از پرسشنامه استاندارد که توسط پروفسور(Chen-Ying Lee) در سال 2015 تهیه‌شده بود جمع‌آوری گردید و با استفاده از روش آماری همبستگی و تحلیل مسیر مورد تجزیه‌وتحلیل قرار گرفتند . نتایج نشان داد بین سودمندی ادراک‌شده ویرایش به استفاده رابطه مثبت و معناداری وجود دارد . و بین سودمندی ادراک‌شده با رضایت مشتری رابطه مثبت و معناداری وجود ندارد . و بین سهولت استفاده و گرایش به استفاده رابطه مثبت و معناداری وجود ندارد. بین سهولت استفاده و رضایت مشتری رابطه مثبت و معنی‌داری وجود دارد . بین سهولت استفاده و سودمندی ادراک‌شده رابطه مثبت و معنی‌داری وجود دارد .بین سرگرمی و گرایش به استفاده رابطه مثبت و معنی‌داری وجود دارد. بین سازگاری و گرایش به استفاده رابطه مثبت و معنی‌داری وجود دارد و بین گرایش به استفاده و رضایت مشتری رابطه مثبت و معنی‌داری وجود دارد . واژگان کلیدی : رضایت مشتری، گرایش به استفاده، سودمندی ادراک‌شده، سهولت استفاده، سازگاری، سرگرمی
كلمات كليدي : واژگان کلیدی : رضایت مشتری، گرایش به استفاده، سودمندی ادراک‌شده، سهولت استفاده، سازگاری، سرگرمی
تاريخ دفاع : 1395-06-31