بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940196953
نویسنده : کیومرث قدیری
عنوان پایان نامه : تاثیر سطوح مختلف کیفیت سیستم امنیت بانکداری اینترنتی بر میزان اعتماد مشتریان و تمایل بیشتر آنان در استفاده از خدمات اینترنت بانک( مطالعه موردی:مشتریان شعب بانک صادارت در استان گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت اجرايي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :شهرام گیلانی نیا, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده: پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر سطوح مختلف کیفیت سیستم امنیت بانکداری اینترنتی بر میزان اعتماد مشتریان و تمایل بیشتر آنان در استفاده از خدمات اینترنت بانک در بانک صادرات در استان گیلان انجام گرفته است بطوریکه سطوح مختلف امنیت سیستم بانکی با توجه به سه ویژگی ( سطح پائین امنیت ، سطح متوسط امنیت ، سطح زیاد امنیت ) و میزان اعتماد مشتریان و تمایل مشتریان به استفاده از خدمات اینترنت بانک مورد بررسی قرار گرفت . پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات میدانی ، روش تحقیق در مطالعه حاضر با توجه به شکل بیان فرضیه ها توصیفی و تحلیلی از نوع عِلّی است. تعداد شعب بانک صادرات استان گیلان91 شعبه می باشد، که حجم نمونه در این پژوهش شامل 80 نفر از کارشناسان و مدیران و کارمندان بانک صادرات می باشد . پرسشنامه ی طراحی شده پس از آنکه روایی آن از طریق روایی محتوا و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفت در کل نمونه آماری به صورت تصادفی توزیع شد. در روش آمار استنباطی جهت تحلیل و تفسیر و تعمیم نتایج حاصله ، محاسباتی صورت گرفته است در این پژوهش از نرم افزار spssنسخه 23 بهره گرفته شد. درنتیجه با توجه به معنی دار بودن مدل در سطح اطمینان 95% کلیه فرضیه های تحقیق تائید گردیدند و یافته های تحقیق هم حاکی از معنادار بودن رابطه بین سطوح امنیت سیستم بانکی و میزان اعتماد مشتریان به بانک و تمایل مشتریان به استفاده از خدمات اینترنت بانک می باشد .
كلمات كليدي : واژگان کلیدی : سطوح مختلف امنیت بانکی ، اعتماد مشتریان ، اینترنت بانک ، وفاداری مشتریان
تاريخ دفاع : 1396-06-27