بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها
شماره دانشجویی : 940105393
نویسنده : ندا پورمجرب
عنوان پایان نامه : تبیین وفاداری مشتریان با تاکید بر کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تصویر برند
(مطالعه موردی: مشتریان بانک ملی در شهرستان رشت)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - مديريت تحول
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :مهرداد گودرزوند چگینی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : يكي از مهم ترين اهداف صاحبان صنايع و برندها، ايجاد وفاداري در مشتريان نسبت به صنعت يا برندشان است. تحقیق حاضر نیز در این راستا و با هدف تبیین وفاداری مشتریان با تاکید بر کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تصویر برند انجام یافته است. روش تحقیق حاضر توصیفی و از نظر هدف کاربردی محسوب میشود. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان بانک ملی در سطح شهرستان رشت بوده و شیوه نمونه گیری به صورت غیر احتمالی در دسترس، انتخاب شده است. روش جمع آوری دادهها در این تحقیق میدانی وابزار آن پرسشنامه میباشد. جهت روایی ابزار تحقیق از روش روایی محتوی وتعیین پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردید. در نهایت برای تحلیل دادهها و آزمون فرضیههای تحقیق از روش مدلسازي معادلات ساختاري با نرم افزار smart pls 2 استفاده شد. نتایج حاصل از تحلیل دادههای جمع آوری شده نشان داد که کیفیت خدمات، ارزش ادراک شده توسط مشتری و رضایت مشتری تاثیر مثبتی بر کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری دارند. همچنین این متغیرها به میزان 7/55درصد از متغیر وفادرای راتبیین میکنند. از دیگر نتایج تحقیق نقش مثبت تصویر برند به عنوان تعدیل گر در روابط بین کیفیت خدمات، ارزش ادراک شده توسط مشتری و رضایت مشتری با کیفیت مدیریت ارتباط با مشتریاست.
كلمات كليدي : کیفیت خدمات، ارزش ادراک شده توسط مشتری، رضایت مشتری، کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری، وفادرای، تصویر برند
تاريخ دفاع : 1396-06-26