بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950255459
نویسنده : میثم محمدی کجیدی
عنوان پایان نامه : تأثیر گرایش به برند بر عملکرد شرکت از طریق میانجی گری ابعاد هویت برند (جایگاه یابی برند،ارزش برند،چشم انداز برند) در شرکت های تولیدی شهرک صنعتی رشت
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني-بازرگاني داخلي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :منصور صوفی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : عملكرد شرکت موفقيت يك شرکت در بازار را نشان مي دهد و از راه هاي متعدد و ديدگاه هاي متفاوتي اندازه‎گيري شده است. عملكرد شرکت و عملكرد برند ارتباط بسيار بالايي با يكديگر دارند در این راستا هدف از تحقیق حاضر بررسی تأثیر گرایش به برند بر عملکرد شرکت از طریق میانجی گری ابعاد هویت برند(جایگاه یابی برند، ارزش برند، چشم انداز برند) در شرکت های تولیدی شهرک صنعتی رشت است. جامعه آماری تحقیق، شامل شرکت های تولیدی شهرک صنعتی رشت می باشد، که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی در دسترس تعداد 103 شرکت به عنوان نمونه انتخاب شده اند. پرسشنامه ای شامل 20 سوال برای جمع آوری اطلاعات به صورت میدانی مورد استفاده واقع گردید. همچنین از آزمون معادلات ساختاری به کمک نرم افزار PLS برای آزمون فرضیه‎های تحقیق استفاده شد. یافته های تحقیق بیانگر وجود تاثیرمثبت گرایش برند و هویت برند به طور مستقیم وغیر مستقیم بر عملکرد شرکت است.
كلمات كليدي : کلید واژه ها: گرایش به برند، عملکرد مالی، هویت برند، عملکرد برند
تاريخ دفاع : 1397-3-12