بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها
شماره دانشجویی : 950289703
نویسنده : علي اصغر طوفاني
عنوان پایان نامه : تأتیر توزیع دانش از مولفههای KM بواسطه شدت CRM بر عملکرد بازاریابی شعب بانک پاسارگاد
(مورد مطالعه: شعب فعال بانکهای پاسارگاد استان گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني- بازاريابي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :شهرام گیلانی نیا, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : پژوهش حاضر با هدف تاتیر توزیع دانش از مولفههای KM بواسطه شدت CRM بر عملکرد باراریابی بانکهای پاسارگاد در استان گیلان انجام گرفته است بطوریکه با توجه به ویژگیهای انتشاردانش (انتشار دانش بصورت گسترده، انتشار دانش بصورت محدود، انتشار دانش بصورت محرمانه، انتشار دانش بصورت عمومی، انتشار دانش بصورت اختصاصی) و شدت ارتباط با مشتریان و عملکرد بازاریابی بانک پاسارگاد مورد بررسی قرار گرفت. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات میدانی، روش تحقیق در مطالعه حاضر با توجه به شکل بیان فرضیهها توصیفی و تحلیلی از نوع عِلّی است. ، جامعه آماری در این تحقیق شامل کلیه مدیران وکارشناسان شعب بانک پاسارگاد در استان گیلان و شامل 115 نفر میباشد، که با استفاده از شیوۀ نمونهگیری غیر احتمالی در دسترس به نمونهگیری از جامعه پرداختیم. لذا با کمک فرمول کوکران حجم نمونه مورد نیاز برابر 86 پرسشنامه برآورد شد؛ شامل پرسشنامهی طراحی شده پس از آنکه روایی آن از طریق روایی محتوا و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفت در کل جامعه آماری توزیع شد. و برای محاسبه ضریب آلفای کرونباخ از نسخه 23 نرمافزار SPSS استفاده شده است. یافتههای تحقیق هم حاکی از معنادار بودن رابطه بین ویژگیهای انتشاردانش و شدت ارتباط با مشتریان و عملکرد بازاریابی بانک پاسارگاد وجود دارد.
كلمات كليدي : مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد بازاریابی، توزیع دانش
تاريخ دفاع : 1397-3-12