بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 950216443
نویسنده : سمیه صالح
عنوان پایان نامه : تاثیر مشارکت مشتری و رضایت و دلبستگی برند بر وفاداری برند (مطالعه موردی: بیمه ایران در شهر رشت)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت اجرايي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :سعید باقرسلیمی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : وفاداری مشتریان به نام تجاری، می تواند باعث افزایش سهم بازار شرکت شود و سهم بازار، رابطه نزدیکی با میزان بازگشت سرمایه و سودآوری شرکت دارد. وفاداری مشتریان به نام تجاری، باعث تبلیغات دهان به دهان مثبت، ایجاد موانع اساسی برای ورود رقبا، توانمند ساختن شرکت در مقابله با تهدیدات رقابتی، ایجاد فروش و درآمد بیشتر و کاهش توجه مشتریان به تلاشهای بازاریابی رقبا می شود. هدف از انجام این تحقیق تاثیر مشارکت مشتری و رضایت و دلبستگی برند بر وفاداری برند می باشد. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش مورد استفاده در پژوهش، توصیف است. جامعه آماری آن، کلیه مشتریان شرکت های بیمه ایران شهر رشت می باشد که با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه 337 نفر از مشتریان را در بر می گرفت. با استفاده از روش تحلیل عاملی در نرم افزار PLS ، اعتبار مدل مورد تأیید قرار گرفته و ارتباط متغیرهای این تحقیق نیز تأیید شده است. یافته های این پژوهش نشان می دهدکه بین تمامی فرضیه ها رابطه مثبت و مستقیمی وجود دارد.
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: وفاداری به برند ، بیمه ایران ، تبلیغات ، وفاداری، دلبستگی مشتریان
تاريخ دفاع : 1397-6-19