بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940177627
نویسنده : زهرا اوتاری
عنوان پایان نامه : تاثیر بازاریابی سبز و نوآوری ادراک شده بر قصد خرید مشتریان شرکت نت برگ
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني- بازاريابي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , مرضیه زنده دل,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده تمایل به استفاده به تمایل مشتری جهت خرید یک محصول اشاره دارد. مصرف کنندگان محصولي را خریداری می کنند، در زمانیکه آنها به این باور برسد که محصول کیفیت یا ویژگی های محصول واقعی را ارائه می دهد. قصد خرید ترکیبی از علاقه و سلایق مصرف کنندگان يا مشتريان در خرید یک محصول و احتمال خرید را در آينده در بر می گیرد. بسیاری از مطالعات یک ارتباط قوی را بین رویکرد و نگرش و اولویت نسبت به یک برند یا محصول را گزارش دادند. هدف از این تحقیق بررسی تاثیر بازاریابی سبز و نوآوری ادراک شده بر قصد خرید مشتریان شرکت نت برگ می باشد جامعه آماری تحقیق تمامی مشتریان فروشگاه اینترنتی شرکت نت برگ می‌باشد که تعداد آن‌ها نامحدود در نظر گرفته شده است. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران ، تعداد 382 نفر برآورد شد که از روش نمونه‌گیری غیر احتمالی در دسترس از بین مشتریان فروشگاه اینترنتی شرکت نت برگ انتخاب گردید. داده‌های بدست آمده با استفاده از نرم‌افزار SPSS 22 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج بدست آمده از تحقیق نشانگر رابطه بین کلیه متغیرهای تحقیق از جمله بازاریابی سبز ، نوآوری درک شده ، کیفیت درک شده ،ریسک درک شده ،ارزش درک شده ، تمایل به استفاده ، قیمت درک شده می باشد. کلمات کلیدی: بازاریابی سبز ، نوآوری درک شده ، کیفیت درک شده ،ریسک درک شده ،ارزش درک شده ، تمایل به استفاده ، قیمت درک شده
كلمات كليدي : بازاریابی سبز ، نوآوری درک شده ، کیفیت درک شده ،ریسک درک شده ،ارزش درک شده ، تمایل به استفاده ، قیمت درک شده
تاريخ دفاع : 96-6-30