بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940174727
نویسنده : سودابه روشن ضمیر
عنوان پایان نامه : تاثیر تبلیغات و مشوق های فروش در ایجاد ارزش ویژه برند (مورد مطالعه:مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر رشت)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني- بازاريابي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :یلدا رحمتی غفرانی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده این پژوهش با استفاده از روش توصیفی- همبستگی به « تاثیر تبلیغات و مشوق های فروش در ایجاد ارزش ویژه برند (مورد مطالعه:مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر رشت)» می‌پردازد. بدین منظور این تحقیق با هدف بررسی رابطه بین ابزارهای برنامه های ترویجی با ایجاد ارزش ویژه برند انجام گرفت. اطلاعات مربوط به قسمت های نظری این پژوهش با استفاده از روش کتابخانه‌ای و اسنادی تهیه شده اند و اطلاعات بخش عملی به شیوه میدانی از طریق پرسشنامه از نمونه‌های آماری (450 نفر از مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در فروشگاه های زنجیره ای شهرستان رشت) جمع آوری شده اند. تجزیه وتحلیل داده ها با استفاده از تکنیک معادلات ساختاری و نرم افزار Amos مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است و نتایج پژوهش حاکی از آن است که؛ نگرش افراد نسبت به تبلیغات صورت گرفته برای نام تجاری با استفاده از متغیر های (ادراک از کیفیت- آگاهی از برند- تداعی به نام تجاری) تاثیر معنی داری بر مشتری دارد اما متغیر هایی همچون مشوق های پولی و غیر پولی برند، تاثیر معناداری بر (ادراک از کیفیت- آگاهی از برند- تداعی به نام تجاری) ندارند.
كلمات كليدي : کلید واژه: هزینه صرف شده- نگرش به تبلیغات- مشوق های مالی- مشوق های غیرمالی- آگاهی از برند- ادراک از کیفیت- تداعی نام تجاری- وفاداری نگرشی.
تاريخ دفاع : 1396-11-10