بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940200557
نویسنده : سید مصطفی معصومی
عنوان پایان نامه : بررسی نقش میانجی گری نوآوری در ارتباط بین بازارمحوری و عملکرد کسب و کار در شرکتهای بیمه شهرستان رشت
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - مديريت بيمه
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , دکتر علیرضا فرخ بخت فومنی,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده با بهبود وضعیت عملکرد بیمه ها در کشور نظام مالی نیز بهبود می یابد. تحقیقات نشان داده است که عملکرد کسب و کار ضعیف منجر به کاهش بهره¬وری سازمان می¬شود. لذا بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد و سعی در ارتقاء و بهبود این عوامل، از اهميت بسزایی برخوردار است .هدف کلی این تحقیق بررسی بررسی نقش میانجی گری نوآوری در ارتباط بین بازارمحوری و عملکرد کسب و کار است.روش تحقیق از نوع توصیفی و هدف آن کاربردی است و روش گردآوری داده¬ها میدانی و ابزار آن پرسشنامه است. در تحقیق حاضر جامعه آماری مورد بررسی شامل22 شرکت بیمه شهرستان رشت است که به صورت تمام شمار شرکتها انتخاب شده و پرسشنامه بین مدیران آن شرکتها توزیع شد. در نهایت پرسشنامه¬ها جمع¬آوری و داده¬ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در نهایت پرسشنامه¬ها جمع¬آوری و داده¬ها با استفاده از نرم افزار SPSS 22 و smart pls 2 مورد تجزیه و تحلیل قرار می¬گیرد. با تجزیه و تحلیل داده¬ها مشخص گردید در سطح 95% نوآوري ارتباط بين بازارمحوري، مشتری مداری، گرایش رقیب، هماهنگی عملکرد داخلی و عملکرد کسب و کار را ميانجي گري مي¬کند.
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: بازارمحوری، نوآوری، عملکرد کسب و کار، شرکت¬های بیمه شهرستان رشت
تاريخ دفاع : 1395-12-22