بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940269210
نویسنده : سارا طالبی
عنوان پایان نامه : بررسی قصد خرید سبز با استفاده ازمدل تئوری رفتار برنامه ریزی شده با لحاظ نقش تعدیلگری دو متغیر کشور سازنده و حساسیت قیمتی (مطالعه موردی: محصولات مراقبت از پوست برند سینره)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مدیریت بازرگانی-مدیریت بازاریابی
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , دکتر میترا شعبانی نشتائی,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده این تحقیق در محدوده جغرافیایی استان گیلان و در سال 1396 و در جامعه آماری مصرف کنندگان محصولات سینره شهر رشت انجام شده است. همچنین نمونه حاضر 217 نفر از مشتریان این محصولات در شهرستان رشت بوده است که به روش نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس مورد پرسش واقع شده اند. برای بررسی نرمال بودن توزیع داده¬ها، از آزمون کولموگروف - اسمیرنوف استفاده شد که با توجه به غیرنرمال بودن توزیع داده¬ها جهت تجزیه و تحلیل داده¬ها و آزمون فرضیه¬های تحقیق از روش مدل سازی معادلات ساختاري و نرم افزار Smart Pls 3.2.6 استفاده شد. یافته¬ها نشان داد که متغیرهای تئوری رفتار برنامه ریزی شده یعنی نگرش، هنجار ذهنی و کنترل رفتاری ادراک شده بر قصد خرید محصولات سبز تاثیر گذار می باشند، همچنین تعدیلگر های حساسیت قیمتی و کشور سازنده برند نیز بر تاثیر گذاری متغیرهای تئوری رفتار برنامه ریزی شده بر قصد خرید سبز تاثیر گذار می باشند.
كلمات كليدي : واژه¬های کلیدی: تئوری رفتار برنامه ریزی شده، نگرش، هنجار ذهنی، کنترل رفتاری ادراک شده، حساسیت قیمتی، کشور سازنده برند، قصد خرید محصولات سبز
تاريخ دفاع : 1396-6-21